2013. június 29., szombat

5 részes csatos póthaj/haj KÉSZLETRŐL! AKCIÓ! - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Üdv, örülök hogy benéztél! : )
Most kihagyhatatlan akció!!! 5500 ft-ról!
Eladásra kínálom ezeket a hajakat 4 különböző színben:
Világosszőke szín, aranyszőke/homok szőke/természetes szőke szín, sötétbarna és fekete színekben.
Egy fejre elegendő hajak!
A hajakról való tudnivaló:
Mosható, vasalható(180 fok), fésülhető, kezelhető, szárítható(magától is jól szárad), göndöríthető(180 fok), hennával színezhető.
Egy db 20 cm-es, kettő db 10 cm-es és kettő darab 3 cm-es haj tartozik a csomagba, amiken a tressz részen csatok találhatóak, hogy pillanatok alatt gyönyörű hosszú hajad legyen : )
Én is ezeket a hajakat használom, akár fekete, akár barna voltam és most hogy ismételten szőke vagyok szintén ezeket hordom, én meg vagyok vele elégedve! : )
56 cm hosszúak, a felcsatolással csalhatsz kicsit ha minél lejjebb csatolod annál hosszabb lesz.
Köszi hogy eolvastad! : )
Nézd meg még a két hajas hirdetésem amik fent vannak különböző kiszerelésben, hátha az lenne számodra a megfelelőbb! : )
Legyen szép napod!
 


Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Az aukció vége: 2013-07-18 10:45
. 5 részes csatos póthaj/haj KÉSZLETRŐL! AKCIÓ! - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése